  • 1. Data: 2009-03-08 09:47:09
    Temat: ulga na dziecko, kto odlicza?
    Od: "Majka04" <m...@w...pl>

    Witam.
    Dwoje młodych ludzi mieszka razem i mają dziecko, a nie mają ślubu.
    Pytanie moje dotyczy, czy obojętne jest, które z nich odliczy ulgę na
    dziecko, bo dochód ojca pozwala na odliczenie, a mały dochód matki nie.

  • 2. Data: 2009-03-08 16:13:19
    Temat: Re: ulga na dziecko, kto odlicza?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Majka04 wrote:
    > Witam.
    > Dwoje m?odych ludzi mieszka razem i maj? dziecko, a nie maj? ?lubu.
    > Pytanie moje dotyczy, czy obojetne jest, które z nich odliczy ulge na
    > dziecko, bo dochód ojca pozwala na odliczenie, a ma?y dochód matki nie.

    obojętnie kto, obojętnie w jakiej proporcji.

  • 3. Data: 2009-03-08 17:17:28
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    witek w <news:gp0qr1$r6v$3@inews.gazeta.pl>:

    > obojętnie kto, obojętnie w jakiej proporcji.

    Aż dziwne, że nie wspomniałeś o "mieszka" w kontekście zgłoszenia NIP,
    bo sie może okazać, że jednak ojciec nie mieszka ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-03-08 19:20:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TomN wrote:

    > Aż dziwne, że nie wspomniałeś o "mieszka" w kontekście zgłoszenia NIP,
    > bo sie może okazać, że jednak ojciec nie mieszka ;-)

    nawet jak "nie mieszka" to sprawuje opiekę bo jednak mieszka
    niemieszkając i to wystarczy do odliczenia.