  • 1. Data: 2010-10-06 04:04:32
    Temat: Działalność wykonywana osobiście
    Od: spp <s...@o...pl>

    Mam pewien problem - zawodnik świadczy usługi na rzecz klubu
    piłkarskiego w ramach podpisanego kontraktu.
    Czy może te przychody rozliczać na ogólnych zasadach jako przedsiębiorca
    czy też należy traktować to jako przychody z działalności wykonywanej
    osobiście (a wtedy jest zryczałtowany koszt uzyskania przychodów)?

    --
    spp

  • 2. Data: 2010-10-06 09:18:51
    Temat: Re: Działalność wykonywana osobiście
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 06.10.2010 06:04, spp pisze:
    > Mam pewien problem - zawodnik świadczy usługi na rzecz klubu
    > piłkarskiego w ramach podpisanego kontraktu.

    Jako trener, sportowiec ?

    > Czy może te przychody rozliczać na ogólnych zasadach jako przedsiębiorca
    > czy też należy traktować to jako przychody z działalności wykonywanej
    > osobiście (a wtedy jest zryczałtowany koszt uzyskania przychodów)?

    Jeśli jako sportowiec, to gdzieś na sip.mf.gov.pl czytałem dawno temu
    interpretacje że to nie zadna DG tylko zwykłe zlecenie (ciekawostka:
    jedna z interpretacji dotyczyła zawodnika piłkarskiej ekstraklasy).
    Ale to tak z zgłowy, zweryfikuj aktualne wypociny ministra,

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-10-06 09:30:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 11:18, Tomek pisze:

    > Jako trener, sportowiec ?

    Sportowiec. :(

> [...]
    > jedna z interpretacji dotyczyła zawodnika piłkarskiej ekstraklasy).
    > Ale to tak z zgłowy, zweryfikuj aktualne wypociny ministra,

    Niestety, mi to też tak wychodzi. :(

    --
    spp