  • 1. Data: 2004-08-04 20:22:04
    Temat: Dziennik Ustaw z 1973 roku - gdzie znaleźć ??
    Od: szukajaca<s...@w...pl>

    Witam

    Może ktoś mi pomoże..pilnie potrzebuję Dzienniku Ustaw z 1973 roku..
    gdzie można znaleźć coś takiego?

    Niestety na wszystkich stronach najstarsze dzienniki pochodzą z lat
    dziewięćdziesiątych..jest gdzieś nieco starsze archiwum?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-04 20:27:56
    Temat: Re: Dziennik Ustaw z 1973 roku - gdzie znaleźć ??
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Niestety na wszystkich stronach najstarsze dzienniki pochodzą z lat
    > dziewięćdziesiątych..jest gdzieś nieco starsze archiwum?

    Raczej nie.
    Powiedz co tam jest ciekawego - czasem udaje się coś
    znaleźć nie tyle po samym numerze co raczej po temacie,
    ale szanse są niestety marne.

    Pix

  • 3. Data: 2004-08-04 20:58:33
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik szukajaca <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może ktoś mi pomoże..pilnie potrzebuję Dzienniku Ustaw z 1973 roku..
    > gdzie można znaleźć coś takiego?

    powtórz może jeszcze kilka razy to się znajdzie :))

    a później napisz o którą pozycję chodzi
    może np.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 26 marca 1973 r. w sprawie
    ustalania stopnia trwałego uszczerbku na zdrowiu oraz związku śmierci
    żołnierzy ze służbą wojskową wskutek wypadku lub choroby
    Dziennik Ustaw nr 13 z 1973 r. poz. 93 (wersja obowiązująca od 03.08.1992 do
    03.10.2003)

    czy o inną ?

    szczerze mówiąc wyszukanie zajęło mi 15 sekund

    wpisz w google:
    dziennik ustaw 1973

    i wybierz sobie jedną z trzech ierwszych pozycji :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-08-05 06:33:18
    Temat: KUPIĆ - Sprzedam Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie (oprawione) za lata 1970-1991
    Od: "@_nteneum" <n...@a...com>

    Sprzedam Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie (oprawione) za lata 1970-1991,
    brakuje Dz.U. roku 1972 i MP roku 1973. Stan dobry

    =)

    pozdr

  • 5. Data: 2004-08-05 08:50:56
    Od: "michal" <m...@p...onet.pl>

    Może tu znajdziesz:

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

  • 6. Data: 2004-08-13 09:14:12
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    pix pisze:

    > Raczej nie.
    A dlaczego nie popatrzycie po prostu do sejmu ?

    www.sejm.gov.pl ?

    przeciez sam widze, tam sa..
    0d nr 1 do 51

    lezka sie w oku kreci...
    51 dziennikow ustaw za rok......

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-08-13 21:54:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ pix pisze:
    >+
    >+ >> Może ktoś mi pomoże..pilnie potrzebuję Dzienniku Ustaw z 1973 roku..
    [...]
    >+ A dlaczego nie popatrzycie po prostu do sejmu ?

    ...bo ty tego tez nie zrobiłeś ? ;)

    >+ www.sejm.gov.pl ?

    Masz na myśli link do isip (internetowej bazy aktów prawnych) czy
    coś przeoczyłem i będę musiał wleźć pod stół ? (celem odszczekania ;) !)

    >+ przeciez sam widze, tam sa..
    >+ 0d nr 1 do 51

    ... to bardzo proszę o link do TREŚCI dz.u. 1972 nr 50 poz 286 - to była
    ustawa budżetowa, czyli dokument dość ważny choćby do celów statystycznych
    ("o ile rząd przestrzeliwuje" ;>)
    Informacji że akt jest nieobowiązujący nie zamierzam podważać :)

    >+ lezka sie w oku kreci...
    >+ 51 dziennikow ustaw za rok......

    A to swoją drogą. Za to "prawo powielaczowe" kwitło w najlepsze
    i wypada o tym wspomnieć - że każda "panienka z okienka" mogła
    ci machnąć w oczy "okólnikiem" i mogłeś próbować się odwoływać... :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)