  • 1. Data: 2006-03-19 12:32:23
    Temat: Dzierzawa od os. fizycznej - jakie PITy
    Od: "Marcin" <n...@m...adresu>

    Witam,

    Zawarlem z kolega umowe dzierzawy powierzchni reklamowej w jego serwisie
    internetowym. Ja ja dzierzawie i zajmuje sie jej sprzedaza, a koledze
    wyplacam okreslony % od przychodow ze sprzedazy. Mamy tylko jeden problem.
    Kto powinien odprowadzac PIT od jego ,,dzialki''. Kolega nie prowadzi DG
    (ja - tak). Czy ja powinienem wypelnic na koniec miesiaca PIT-4 zgodnie z
    ogolnymi zasadami, odprowadzic do US zaliczke na PIT, a na koniec roku
    wystawic mu PIT-11, czy tez kolega powinien sam wypelnic PIT-5 (chociaz nie
    prowadzi DG), i na koniec roku posluzyc sie PIT-36?

    Pozdrawiam
    Marcin