  • 1. Data: 2006-03-19 12:22:30
    Temat: VAT 7 kolumny 46,47 a nabycie VAT z 0 %
    Od: Adam M <a...@i...nie.spamuj.net>

    Witam!

    Memoriał, VAT, KPIR, Rejestr Sprzedaży i Zakupów VAT, DG od 1.02,
    program Mała Księgowość Rzeczpospolitej.
    Działalność usługowa (związana z większymi aplikacjami server-side)
    więc w lutym nie wystawiłem żadnej faktury :)

    Wypełniam pierwszą deklaracje VAT-7, a raczej wypełnił mi to program i
    mam pewne wątpliwości.
    Mam 2 faktury zakupu jedną z VAT 22% druga VAT 0 % (książki).

    No i faktura z 0% nie jest nigdzie uwzględniona, czy to jest poprawnie
    nawet nie ma jej uwzględnionej w wartości netto w pozycji 46 ?

    Czyli w 46 jest netto zaokrąglone z faktury VAT 22%, w 47, 50 i 55 i 59
    (przeniesienie na następny miesiąc bo brak sprzedaży) jest VAT
    zaokrąglony z tej faktury.

    Mam nadzieje, że nie kulacie się ze śmiechu teraz ;)

    Pozdrawiam Adam.