  • 1. Data: 2002-07-30 10:10:52
    Temat: Eksport - podatki i normy
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    nie jestem w pelni przekonany czy temat dobry na te grupe ale moze...

    czy ktos moze orientuje sie jakie normy i formalnosci nalezaloby zalatwic i
    gdzie, aby zgodnie z prawem i bez klopotow moc eksportowac z Polski do
    Niemiec artykuly spozywcze...
    Na pewno trzeba zalatwic cos zeby wejsc z takim towarem na ich rynek. Same
    artykuly tylko podchodza pod spozywcze, tak naprawde nikt tego nie jada, sa
    to dekoracje cukiernicze, typu para mloda na torcie dla nowozencow, itp...

    No i kwestia podatkow, oplat i ewentualnych zwrotow VAT...dla spozywczych
    Jak to wyglada...???????

    pozdrawiam,

    rafal

    P.S. Jesli takie informacje nie tutaj to czy moglby mnie ktos skierowac we
    wlasciwe miejsce