  • 1. Data: 2008-03-28 20:06:28
    Temat: Eksport towarów? jaki podatek
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    WITAM !
    Mam pytanie, chcę zając się eksportem towarów i nie za bardzo wiem jak to
    się ma od strony księgowej ...jaki rodzaj formy podatkowej byłby
    najkorzystniejszy, no i fv (muszą być tłumaczone)?......może to infantylne
    pytania, ale naprawdę nie mam pojęcia.

    Z góry dziękuję ,za każdą radę może być na priva b...@t...pl

    Pozdrawiam Beata

  • 2. Data: 2008-03-28 20:22:22
    Temat: Re: Eksport towarów? jaki podatek
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ale naprawdę nie mam pojęcia.

    To nie lepiej się wziąc za coś o czym masz duże pojęcie?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-03-28 20:23:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Beata wrote:

    > Mam pytanie, chcę zając się eksportem towarów i nie za bardzo wiem
    > jak to się ma od strony księgowej ...jaki rodzaj formy podatkowej
    > byłby najkorzystniejszy

    Najkorzystniejszy jest ten, który daje podatnikowi
    najlepszy efekt. Skąd mam wiedzieć czy sprzedając za 100
    kupujesz towar za 10 czy za 90?

    , no i fv (muszą być tłumaczone)

    Spójrz na to jako klient. Czy od kontrahenta
    z Finlandii wolałabyś fakturę po fińsku czy po polsku
    lub ewentualnie po angielsku?

  • 4. Data: 2008-03-29 07:11:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    cef pisze:

> [...]
    >

    > , no i fv (muszą być tłumaczone)
    >
    > Spójrz na to jako klient. Czy od kontrahenta
    > z Finlandii wolałabyś fakturę po fińsku czy po polsku

    Niestety co kto woli to jedno a że Finowie wysyłają faktury po fińsku (a
    Łotysze po łotewsku) to jest fakt.
    Ja np prawie znam już na pamięć nazwy miesięcy po fińsku i łotewsku.
    Kontrahenci maja manierę żeby miesiące pisać słownie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813