1. Data: 2004-04-05 10:13:08
Temat:Etat + działalność gospodarcza - jaki PIT?
Od:"Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam następujący problem:
W zaszłym roku pracowałem na umowę o pracę, następnie przez krótki
okres miałem działalność gospodarczą (z której też miałem dochód).
Rodzaj prowadzonej dokumentacji rachunkowej przy DG to: podatkowa księga
przychodów i rozchodów.
Czy w świetle tego wszystkiego mam wypełnić PIT-37 dla dochodu z
umowy pracę i PIT-36 dla DG, czy tylko PIT-36 gdzie ujmę wszyskie
dochody?
I drugie pytanie: jak się liczy zwiększone koszty uzyskania dochodu z
racji zamieszkania w innej miejscowości niz zakład pracy (umowa o pracę)?
Dzięki za odpowiedzi.
Robert W.

2. Data: 2004-04-05 10:27:29
Temat:Re: Etat + działalność gospodarcza - jaki PIT?
Od:"Darek" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w świetle tego wszystkiego mam wypełnić PIT-37 dla dochodu z
> umowy pracę i PIT-36 dla DG, czy tylko PIT-36 gdzie ujmę wszyskie
> dochody?

To drugie rozwiazanie jest wlasciwe czyli skladasz PIT-36 i ujmujesz
wszystkie dochody.
Darek

3. Data: 2004-04-05 10:51:23
Od:"izullka" <izullka@(nospam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I drugie pytanie: jak się liczy zwiększone koszty uzyskania dochodu z
> racji zamieszkania w innej miejscowości niz zakład pracy (umowa o pracę)?
w PIT-36 wykazuje się dochody z DG oraz z PIT-11

a co KUP zwiększonych - 124 zł 95 gr * liczba m-cy przepracowanych.

Serdeczności
Zulka

4. Data: 2004-04-05 11:18:42
Od:"Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Apr 2004 12:51:23 +0200, izullka wrote:

> w PIT-36 wykazuje się dochody z DG oraz z PIT-11
>
> a co KUP zwiększonych - 124 zł 95 gr * liczba m-cy przepracowanych.
>
> Serdeczności
> Zulka

Dzieki.

5. Data: 2004-04-05 11:18:53
Od:"Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Apr 2004 12:27:29 +0200, Darek wrote:

> To drugie rozwiazanie jest wlasciwe czyli skladasz PIT-36 i ujmujesz
> wszystkie dochody.
> Darek

Dzięki.