  • 1. Data: 2007-03-28 18:03:45
    Temat: Ewidencjonowanie umowy KP w KPiR
    Od: "Kowal" <l...@p...fm.fm>

    Witam!
    Mam takie małe pytanko. Chcę zakupić na firmę skuter od osoby fizycznej
    nieprowadzącej DG. Oczywiście pojazd będzie wykorzystywany do DG u mnie więc
    myślę że nie będę miał problemów żeby się z tego "tłumaczyć" przed US.
    Pytanie tylko jak to formalnie załatwić? Spisuję umowę kupna-sprzedaży ze
    sprzedającym, wypełniam PCC i kwotę z umowy wprowadzam do KPiR? Nadmieniam,
    że wartość pojazdu nie przekroczy 3500 zł więc nie będzie stanowił dla mnie
    ŚT. Na mój rozum całość kwoty z tej umowy stanowi dla mnie KUP? Czy się
    mylę? Czy będę musiał jeszcze zapłacić jakiś dodatkowy "podatek"?

    Pozdrawiam
    Kowal