  • 1. Data: 2007-03-28 15:10:02
    Temat: dofinansowanie UE
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Gdzie nalezy złożyć i jakie dokumenty aby dostać dofinansowanie z UE na
    otwarcie własnej działalności gospodarczej ?

  • 2. Data: 2007-03-29 03:58:36
    Temat: Re: dofinansowanie UE
    Od: a...@g...com

    On 28 Mar, 17:10, "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>
    wrote:
    > Gdzie nalezy złożyć i jakie dokumenty aby dostać dofinansowanie z UE na
    > otwarcie własnej działalności gospodarczej ?

    Witam!
    Pytanie, które powtarza sie chyba nie pierwszy raz, dlatego wyjaśnię
    po kolei:
    Zasadniczo trzeba znaleźć źródło z którego będzie dotacja, a w chwili
    obecnej są dwa ZPORR albo PUP.
    Jeżeli PUP to trzeba się do nich udac i dowiedzieć
    Jeżeli ZPORR to trzeba zajrzeć na stronę Urzędu Marszałkowskiego i
    znaleźć program ZPORR 2.5 i insytucje które prowadzą te programy i nie
    pozostaje nic innego jak się do nich zgłosić. Tam już wszystko powinni
    powiedzieć kiedy i co..
    Oczywiście stnieją jeszcze inne możliwości pozyskania środków na
    otwarcie działalnosci ale trzeba rozmawiać, rozmawiać i rozmawiać
    wśród ludzi, którzy wdrażają różne programy...
    Pozdr

  • 3. Data: 2007-03-29 09:03:41
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Dziękuje