  • 1. Data: 2005-05-13 11:10:55
    Temat: FAKTURA Z CZECH !!!
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow
    Mam nastepujacy i problem i pytanko do niego.
    Posiadam depozyt magazynowy w Czechach (zarejestrowana dzialalnosc). Biuro
    ksiegowe czeskie wystawilo mi fakture za usluge. Faktura jest krajowa
    ovatowana czeskim 19-procentowym Vatem. Jako klienta na fakturze ...czesi
    podali Dane firmy polskiej ale z NIP-em czeskim......Jak i gdzie mam
    zarejstrowac taka fakture z punktu widzenia VAT, zakupu uslugi i rozrachunku
    ??
    Dziekuje bardzo z góry za wszelkie sugestie !!
    Robert