  • 1. Data: 2002-04-29 08:43:41
    Temat: Faktura bez NIPu z zeszłego roku
    Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl>

    Czy firma ma prawo dokonać korekty faktury z zeszłego roku na której nie
    wpisała mojego NIPu. Chyba bez tego NIPu nie mogę odliczyć sobie ulgi ? A
    może mogę ?

  • 2. Data: 2002-04-29 08:48:41
    Temat: Re: Faktura bez NIPu z zeszłego roku
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Gandalf napisał:
    > Czy firma ma prawo dokonać korekty faktury z zeszłego roku na której nie
    > wpisała mojego NIPu. Chyba bez tego NIPu nie mogę odliczyć sobie ulgi ? A
    > może mogę ?
    Faktury dla osób fizycznych nie muszą zawierać numeru NIP odbiorcy.
    Brak NIP-u nie wyłacza korzystania z ulgi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl