  • 1. Data: 2005-04-20 06:37:41
    Temat: Faktura dla klienta z UE a rozliczanie VATu strukturą?
    Od: "Fasola The Champion" <f...@b...pl>

    Hello!

    Wystawiam w tym miesiącu fakturę dla klienta z UE. Opodatkowanie
    VATem jest w kraju usługodawcy, więc u mnie na fakturze VATu nie
    ma.

    Czy wobec tego muszę VAT naliczony (w KUP, pozostałe wydatki) rozliczyć
    proporcjonalnie, czy też to nie dotyczy mojego przypadku i normalnie cały
    VAT
    odliczam?

    --
    pozdrówka
    Fasola sibom z kolejnym pytaniem

  • 2. Data: 2005-04-20 07:44:35
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

    Użytkownik "Fasola The Champion" <f...@b...pl> napisał
    w wiadomości news:d44tbg$clq$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Czy wobec tego muszę VAT naliczony (w KUP, pozostałe wydatki) rozliczyć
    > proporcjonalnie, czy też to nie dotyczy mojego przypadku i normalnie cały

    prawo do odliczenia vat masz na takich samych zasadach, jak w przypadku,
    gdyby miejscem świadczenia tej usługi byłaby RP.

    > --
    > pozdrówka

    i wzajemnie