  • 1. Data: 2006-08-07 11:17:23
    Temat: Faktura za banery na WWW
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    prowadzę DG, mam stronę WWW, na której będę sprzedawał firmom miejsce na
    banery reklamowe. Jak to najlepiej opisać ? Jako usługi reklamowe ? Faktura
    będzie opłacana przed publikacją, za dany okres np. jutro wystawię fakturę za
    okres od 9.08 do 9.11 - czy na fakturze powinno się pojawić słowo przedpłata ?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2006-08-07 19:25:11
    Temat: Re: Faktura za banery na WWW
    Od: a...@i...pl (Bankier Amator)

    Wydaje mi się, że lepiej zrobić tak jak robi np.: home.pl wystawiać
    fakture proforme.
    Jak klient zapłaci wystawiasz fakture VAT.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 3. Data: 2006-08-08 20:18:54
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi się, że lepiej zrobić tak jak robi np.: home.pl wystawiać
    > fakture proforme.
    > Jak klient zapłaci wystawiasz fakture VAT.

    Niezupełnie o to pytałem. Chodzi o sytuację, w której klient najpierw płaci a
    usługa jest wykonana potem ( np. przez 3 miesiace, rok itp. ). Jeżeli klient
    wpłaci pieniądze, to ja mu wystawię fakturę z datą wpłaty ( chyba, że ustalę z
    nim odroczony termin płatności ).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2006-08-09 21:31:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Aug 2006, Darek wrote:

    > Niezupełnie o to pytałem. Chodzi o sytuację, w której klient najpierw płaci a
    > usługa jest wykonana potem ( np. przez 3 miesiace, rok itp. ). Jeżeli klient
    > wpłaci pieniądze, to ja mu wystawię fakturę z datą wpłaty

    No i tylko tak można.
    Zamiar wpłaty nie podlega pod VAT i nie przewidziano faktury na
    taki przypadek (że najpierw faktura a później przedpłata).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)