  • 1. Data: 2009-03-27 16:07:43
    Temat: Faktura za paliwo
    Od: falcon <x...@x...com>

    Witam
    Mam samochód osobowy na olej napędowy. Wielokrotnie podczas tankowania
    na stacji benzynowej na różnych stacjach w całej Polsce mam problem z
    odebraniem paragonu za paliwo. Sprzedawcy wyjątkowo niechętnie wydają
    paragony. Podobno pracownicy stacji sprzedają te paragony firmom. Czy
    ktoś z was zna ten proceder. Ile można wyciągnąć za taki paragon.
    Pomyślałem ,że sam dużo jeżdżę po kraju więc dlaczego nie mogę trochę na
    tym dorobić.

    pozdrawiam
    falcon

  • 2. Data: 2009-03-27 21:20:27
    Temat: Re: Faktura za paliwo
    Od: "Agent" <w...@g...pl>

    Użytkownik "falcon" <x...@x...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ,że sam dużo jeżdżę po kraju więc dlaczego nie mogę trochę na tym dorobić.

    Nigdy nie miałem problemu z otrzymaniem paragonu.

  • 3. Data: 2009-03-27 21:49:03
    Od: Ania <a...@g...pl>

    falcon pisze:
> [...]
    > ktoś z was zna ten proceder. Ile można wyciągnąć za taki paragon.
    > Pomyślałem ,że sam dużo jeżdżę po kraju więc dlaczego nie mogę trochę na

    jakas prowokacja?
    moze zacznij tankowac na "normalnych" stacjach, na sieciowkach nie ma
    najmniejszego problemu, zawsze wydaja

  • 4. Data: 2009-03-27 22:13:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > ktoś z was zna ten proceder. Ile można wyciągnąć za taki paragon.
    > Pomyślałem ,że sam dużo jeżdżę po kraju więc dlaczego nie mogę trochę na

    Za paragon - nic.
    jezeli jednak sie go podepnie do kopii faktury, to ju zcos mozna z tym
    zrobic.
    Ale jest to dostepne tylko dla sprzedawcy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-28 17:23:21
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ,że sam dużo jeżdżę po kraju więc dlaczego nie mogę trochę na tym dorobić.

    Podobno rolnicy mają duże zapotrzebowanie na olej z tych paragonów :)
    Zwrot jakiś dostają z gminy za zużyte paliwo.

    --
    Pawełj