  • 1. Data: 2006-03-21 16:47:21
    Temat: Faktury na materialy budowlane i remont
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie. Na fakturach za 2005 r mam zapisane matrialy na budowe
    domu i remont mieszkania, czy w zwiazku z tym moge na podstawie takich
    faktur ubiegac sie o zwrot podatku za materialy budowlane i jednoczesnie
    odliczyc od dochodu wydatki poniesione na remont mieszkania.
    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2006-03-22 13:28:39
    Temat: Re: Faktury na materialy budowlane i remont
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam Marek
    >
    > Mozesz zrobić jedno i drugie pod warunkiem, ze na fakturach materiały te
    sa szczegółowo wyszczególnione co do rodzaju