  • 1. Data: 2003-12-22 21:16:28
    Temat: Faktury na usługi informatyczne
    Od: "teleexpres" <k...@i...pl>

    Chciałem zapytać czy moge wystawiać faktury na usługi informatyczne jeżeli
    do wykonania tej usługi potrzebne są podzespoły zakupiłem w hurtowni, dodam
    że usługi wykonuje bezpośrednio u klienta. Czekam na odpowiedź. Na co mam
    sie powoływać w razie kontroli. Pozdrawiam Dariusz.

  • 2. Data: 2003-12-22 23:00:27
    Temat: Re: Faktury na usługi informatyczne
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > że usługi wykonuje bezpośrednio u klienta. Czekam na odpowiedź. Na co mam
    > sie powoływać w razie kontroli. Pozdrawiam Dariusz.

    Dość dziwny masz problem. Tzn ja tu nie widzę problemu. faktury wystawiać
    możesz jak masz działalność gospodarczą zarejstrowaną. Jako osoba prywatna
    nie możesz.

    --
    PawełJ