  • 1. Data: 2003-12-22 19:52:39
    Temat: OC dla biur rachunkowych
    Od: finka <l...@f...onet.pl>

    czy to prawda, zę od 2004r. biura rachunkowe ( nie doradców) obowiązywać będzie
    obowiązkowe ubezpieczenie OC ? Jeśli tak proszę o podstawę prawną. wielkie dzięki
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-22 20:20:07
    Temat: Re: OC dla biur rachunkowych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik finka napisał:
    > czy to prawda, zę od 2004r. biura rachunkowe ( nie doradców) obowiązywać będzie
    obowiązkowe ubezpieczenie OC ? Jeśli tak proszę o podstawę prawną. wielkie dzięki

    Czas najwyższy.
    Hmm.. gdzieś mi sie obiło o uszy ale nigdy nie sprawdzałam.
    W końcu szanujące sie biuro rachunkowe po prostu jest ubezpieczone, czy
    tego wymaga ustawa czy nie.

    Poza tym obowiązkowe ubezpieczenie wyeliminuje z rynku biura bez
    uprawnień, bo ubezpieczyciel nie zawrze umowy z biurem bez uprawnień.
    Przynajmniej nie powinien.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-22 21:55:34
    Od: Ewa Wolska<e...@o...pl>

    obowiązywać będzie obowiązkowe ubezpieczenie OC ? Jeśli tak proszę
    o podstawę prawną. wielkie dzięki

    Rozporządzenie MF z dnia 5 grudnia 2003 r.
    w sprawie obowiązku ubezpieczenia OC podmiotów uprawnionych do
    wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiag
    rachunkowych

    Dz.U. 217 z 18 grudnia 2003 poz. 2130

    pozdrawiam, Ewa

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-12-23 10:07:40
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    będzie obowiązkowe ubezpieczenie OC ? Jeśli tak proszę o podstawę prawną.
    wielkie dzięki
    > Czas najwyższy.
    Dlaczego?

    > W końcu szanujące sie biuro rachunkowe po prostu jest ubezpieczone, czy
    > tego wymaga ustawa czy nie.
    No właśnie, kto chce wybiera biuro ubezpieczone, kto nie chce wybiera inne.
    Nie widzę potrzeby tworzenia kolejnych przepisów.

    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2003-12-23 15:34:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Dec 2003, Kubik wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Czas najwyższy.
    >+ Dlaczego?

    Mamy za małą szarą strefę :)
    Jak to było ? "Ustawa o powszechnej szczęśliwości" ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2003-12-29 11:04:40
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Raczej "Najwyższy Czas" http://www.nczas.com/?a=show_article&id=1569 :))

    > Hmm.. gdzieś mi sie obiło o uszy ale nigdy nie sprawdzałam.

    Tak pisali:
    "Od nowego roku adwokaci, radcy prawni, doradcy podatkowi i kilka innych
    grup zawodowych zostaje objętych obowiązkiem wykupywania polis
    odpowiedzialności cywilnej w związku w wykonywanym zawodem. Do ciężaru
    dodano marchewkę: "ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje również wtedy, kiedy
    szkody wyrządzone zostaną umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa".
    Czekamy na rozszerzenie wypłat z fajerkasy na przypadki umyślnego
    podpalenia"

    To miała być ironia?

    *<|:-)