  • 1. Data: 2004-05-27 22:18:39
    Temat: Firma nie działa, ale ma koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...to tytuł artykułu w czwartkowej (dzis już piatek :>) RP.
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmac_040527/f
    irmac_a_24.html

    Wart uwagi argument pt. "koszty zabezpieczenia ródła przychodów" !
    Dywagacje o "zawieszaniu" amortyzacji z równie niejasnym wnioskiem
    jak nasze grupowe :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 2. Data: 2004-05-28 04:59:52
    Temat: Re: Firma nie działa, ale ma koszty
    Od: "raw73" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Wart uwagi argument pt. "koszty zabezpieczenia ródła przychodów" !
    > Dywagacje o "zawieszaniu" amortyzacji z równie niejasnym wnioskiem
    > jak nasze grupowe :)
    >
    > --

    Ciekawy jestem czy:
    1. można pod to podciągnąć np. zakup nowych opon do samochodu lub koszty
    jego naprawy ? 2. można również w okresie zawieszonej DG dokonać zakupu (i
    wliczyć w koszty zabezpieczenia źródła przychodów) np. nowego sprzętu
    komputerowego, który będzie używany po odwieszeniu działalności ?

    RaW
    r...@n...poczta.onet.pl
    UWAGA - wyrzuć 'niespamuj.' z mojego adresu e-mail

  • 3. Data: 2004-05-28 13:44:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 May 2004, raw73 wrote:

    >+ > Wart uwagi argument pt. "koszty zabezpieczenia ródła przychodów" !
    [...]
> [...]
    >+ i wliczyć w koszty zabezpieczenia źródła przychodów) np. nowego sprzętu
    >+ komputerowego, który będzie używany po odwieszeniu działalności ?

    Primo: "każdy odpowiada za siebie", i musi umieć przekonać najpierw
    urzędnika z US a później Wysoki Sąd :) że ma rację :)
    Ale IM*H*O... naprawą bym się nie przejął (tj. zakładając iż owo
    "zabezpieczenie" samo w sobie będzie do przyjęcia) bo to chyba
    najlepiej pasujący przypadek :), ale już zakupy... IMHO to jest
    "prowadzenie" DG. Szczególnie w firmie 1-osobowej :) martwił bym
    się o ZUS... ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)