  • 1. Data: 2003-04-01 18:39:19
    Temat: Fiskalizacja
    Od: "Tomek" <s...@c...pl>

    Witam
    Poszukuję przepisów określających
    funkcjonowanie drukarek fiskalnych
    chodzi głównie o zakaz podłączania drukarki fiskalnej do więcej niż jednego
    komputera (praca sieciowa)
    Klient uparł się na takie rozwiązanie i potrzebuję podkładki prawnej aby
    wybić mu to z głowy

    Tomek

  • 2. Data: 2003-04-01 21:56:23
    Temat: Re: Fiskalizacja
    Od: "mmm" <m...@w...pl>

> [...]
    jednego
    > komputera (praca sieciowa)
    > Klient uparł się na takie rozwiązanie i potrzebuję podkładki prawnej aby

    Tak IMHO, to nie ma problemow, aby taka drukarka pracowala w sieci (kilka
    stanowisk kasowych???). A mysle, ze trudne w zrobieniu czegos takiego w
    Lanie tez nic nie jest :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-01 23:57:08
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "mmm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jednego
    >

    > Tak IMHO, to nie ma problemow, aby taka drukarka pracowala w sieci (kilka
    > stanowisk kasowych???). A mysle, ze trudne w zrobieniu czegos takiego w
    > Lanie tez nic nie jest :)
    witam

    to chyba nie jest ani problem prawny ani problem techniczny do wykonania
    takiej kompozycji

    Pozdr

    MI

  • 4. Data: 2003-04-02 14:00:44
    Od: "RyHoo" <...@...com>

    nie wiem czy są jakieś ograniczenia prawne. ja bym się raczej bał, że z
    kilku stanowisk w tym samym czasie pójdzie wydruk na fiskalną i wtedy masz
    duuży problem

    cezary