  • 1. Data: 2003-04-01 19:19:03
    Temat: zakup komputera przez małzonków
    Od: "Wojciech Breksa" <w...@x...wp.pl>

    Kupiłem komputer wspólnie z żoną za 4100 zł.

    Czy odliczam 19 % z 4100 dla mnie i dla zony czyli 433,20 i 433,20 zł

    Czy odliczam 19 % z 2050 zł ale dwa razy czyli
    389,5 i 389,5 zł

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-04-02 06:13:54
    Temat: Re: zakup komputera przez małzonków
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Breksa" <w...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy odliczam 19 % z 4100 dla mnie i dla zony czyli 433,20 i 433,20 zł
    >
    > Czy odliczam 19 % z 2050 zł ale dwa razy czyli

    Jeśli spełniacie warunki odliczenia to możesz odliczyć najwyżej tyle ile
    wydałeś a wydałeś 4100 a nie 4560 czyli od podatku odpisujesz razem 779.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-04 14:41:01
    Od: "Wojciech Breksa" <w...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli spełniacie warunki odliczenia to możesz odliczyć najwyżej tyle ile
    > wydałeś a wydałeś 4100 a nie 4560 czyli od podatku odpisujesz razem 779.

    Dzięki jeszcze raz pozdrawiam Wojtek