  • 1. Data: 2002-04-18 12:56:10
    Temat: Fundusz remontowy - spoldzielnia mieszkaniowa.
    Od: "dean" <d...@p...fm>

    Jakie dokumenty, rachunki musze posiadac aby w ramach ulgi remontowej
    odliczyc wplaty na fundusz remontowy spoldzielni - mieszkanie w bloku -
    wliczone w czynsz.

    Kwota wplaty na ww fundusz jest okreslona w pismie regulujacym wysokosc
    czynszu, oraz spoldzielnia na pismie przedstawila jaka byla laczna suma
    wplat w roku 2001.

    Czy to wystarczy do skorzystania z ulgi?

    Dziekuje
    dean

  • 2. Data: 2002-04-19 07:05:50
    Od: "basku" <b...@g...pl>

    Z tego co wiem większość spółdzielni wystawia zaświadczenia o dokonanych
    wpłatach (określone jest tam ile powinno się wpłacić, a ile de facto się
    zapłaciło)
    Odliczasz 19% z faktycznego wydatku. Ale możliwe jest też odliczenie w
    ramach tej ulgi, jeżeli posiada się dowody zapłaty. Tak więc podsumowując, z
    tego co zrozumiałam Ty takie dokumenty posiadasz, więc możesz odliczyć!!!
    Pozdrawiam. Basku

  • 3. Data: 2002-04-19 07:44:59
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj dean,

    W Twoim liście datowanym 18 kwietnia 2002 (14:56:10) można przeczytać:

    d> Jakie dokumenty, rachunki musze posiadac aby w ramach ulgi remontowej
    d> odliczyc wplaty na fundusz remontowy spoldzielni - mieszkanie w bloku -
    d> wliczone w czynsz.

    podstawą do odliczenia są dowody wpłat na wyodrębnione konto funduszu
    remontowego.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 4. Data: 2002-04-19 11:23:22
    Od: "Piotr A. Dybczynski" <d...@a...edu.pl>

    dean wrote:

> [...]
    > wplat w roku 2001.
    >
    > Czy to wystarczy do skorzystania z ulgi?

    Z tego co wiem to w zupelnosci wystarczy do odliczenia.

    Pozdrawiam,
    PAD
    --