  • 1. Data: 2002-04-18 11:29:07
    Temat: telefon komorkowy
    Od: "Andy Elkowski" <a...@i...pl>

    Mam telefon komorkowy na kupiony na firme.
    Ponadto uzywam drugi telefon kupiony na osobe fizyczna
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza. Nie zatrudniam pracownikow.

    Czy jest mozliwosc wciagania w koszty oplat za ten drugi telefon?
    Przy zalozeniu ze nie robie cesji tego telefonu na firme.

    -- andy

  • 2. Data: 2002-04-18 23:45:15
    Temat: Re: telefon komorkowy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2002, Andy Elkowski wrote:
    [...]
    >+ Czy jest mozliwosc wciagania w koszty oplat za ten drugi telefon?
    >+ Przy zalozeniu ze nie robie cesji tego telefonu na firme.

    IMO tylko wykazanych w bilingu jako "związane z DG" (i bez
    abonamentu)

    Pozdrowienia, Gotfryd