  • 1. Data: 2002-08-30 11:26:22
    Temat: Garaż w uldze budowlanej ?
    Od: "Marynarz" <r...@c...com.pl>

    Czy mogę w ramach kontynuacji inwestycji związanej z ulgą budowlaną mogę
    dokupić garaż i odliczyć podatek ?

    Tomek
    t...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-08-30 11:43:51
    Temat: Re: Garaż w uldze budowlanej ?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marynarz" <r...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogę w ramach kontynuacji inwestycji związanej z ulgą budowlaną mogę
    > dokupić garaż i odliczyć podatek ?
    NIE

  • 3. Data: 2002-08-30 12:30:34
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote in message news:aknlp7$bl5$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marynarz" <r...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > NIE
    Jeżeli buduje się dom i korzysta z ulgi budowlanej to można odliczać wydatki
    na garaż
    jeżeli stanowi integralną część budynku mieszkalnego.

  • 4. Data: 2002-08-30 13:34:16
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Jeżeli buduje się dom i korzysta z ulgi budowlanej to można odliczać
    wydatki
    > na garaż
    > jeżeli stanowi integralną część budynku mieszkalnego.

    Naprawdę ??????
    A sąsiad tylko czyha by donieść do skarbówki. A ci za 5 lat przyjdą po
    łapówkę:-(