  • 1. Data: 2002-08-26 07:53:17
    Temat: Gdy SrodekTrwały się zepsuje ?
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Witam serdecznie !

    Mam pytanie:
    - jak postąpić w przypadku gdy naprawiam środek trwały,
    konkretnie zestaw komputerowy w trakcie amortyzacji
    uległ awari (dysk twardy i klawiatura).
    Dokupiłem te elementy i chciałbym koszt ich zakupu jakoś odliczyć.
    Jak potraktować uszkodzone elementy, poza umieszczeniem ich w koszu ;))
    Nowe elementy w koszty czy w śr trwałe ?
    Co się robi w takich przypadkach ?

    Pozdrawiam !
    Anioł

  • 2. Data: 2002-08-26 08:51:13
    Temat: Re: Gdy SrodekTrwały się zepsuje ?
    Od: "enthomas" <e...@w...pl>

    "ANIOŁ" <a...@w...pl> wrote in message news:akcn6p$hdo$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Jak potraktować uszkodzone elementy, poza umieszczeniem ich w koszu ;))
    > Nowe elementy w koszty czy w śr trwałe ?

    Witam,
    O starych, jeśli faktycznie były zepsute, zapominamy, a nowe idą w koszty.
    Pozdrawiam,
    enthomas

  • 3. Data: 2002-08-26 13:37:00
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    > Witam,
    > O starych, jeśli faktycznie były zepsute, zapominamy, a nowe idą w koszty.
    > Pozdrawiam,
    > enthomas

    Czy muszę mieć jakieś potwierdzenie, że te części się popsuły?

    Robert Kilimnik

  • 4. Data: 2002-08-29 16:15:31

    Użytkownik "ANIOŁ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak potraktować uszkodzone elementy, poza umieszczeniem ich w koszu ;))
    > Nowe elementy w koszty czy w śr trwałe ?

    Jeśli jest to faktyczna naprawa - to jest to KUP.