  • 1. Data: 2002-08-25 10:42:25
    Temat: macierzyński
    Od: figurine <f...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam dwa pytanka:

    1. pracownica idzie na macierzyński - jakie czynności trzeba
    wykonać wobec ZUS i czy ma składać mi jakieś podanie lub cuś...

    2. czy za pracownika składam co miesiąc jakiegoś PIT-a?

    Figurine

  • 2. Data: 2002-08-26 09:09:25
    Temat: Re: macierzyński
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "figurine" napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam dwa pytanka:
    >
    > 1. pracownica idzie na macierzyński - jakie czynności trzeba wykonać wobec
    ZUS i czy ma składać mi jakieś podanie lub cuś...

    Pracownica powinna złożyć u pracodawcy prośbe o udzielenie urlopu
    macierzyńskiego od dnia....
    Do ZUS-u wypełnia się chyba dokument Z-3

    > 2. czy za pracownika składam co miesiąc jakiegoś PIT-a?

    Za pracownika chyba nie składasz żadnego PIT-a na pewno do ZUS-u druk RSA z
    kodem świadczenia przerwy 311

    Pozdrowienia

    Damir