  • 1. Data: 2003-02-28 15:41:17
    Temat: Gdzie podzialo sie 47 zl...
    Od: MhF <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zaistniala dosc dziwna sytuacja: w rozliczeniu rocznym okazalo sie ze:

    ((przychod-koszta)-ZUS)*0,19) - 518,16 zl=podatek;
    podatek - ubezp. zdrowotne = -47,00 zl.

    Jak to mozliwe?
    W PIT-cie 36 nie dopuszcza sie zaistnienia takiej sytuacji... Calkiem
    logicznie zreszta (chyba ;)))

    Jak mam wypenic PIT36, aby nie bylo zwrotki? Nie moge zmniejszyc kwot
    ubezpieczen, bo beda niezgodne z odpowiednimi pozycjami w PIT11, a jak ich
    nie zmniejsze, to sa one wyzsze niz nalezny urzedowi podatek (forbidden!).

    --
    MhF
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-02-28 16:36:14
    Temat: Re: Gdzie podzialo sie 47 zl...
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > podatek - ubezp. zdrowotne = -47,00 zl.
    >
    > Jak to mozliwe?
    > W PIT-cie 36 nie dopuszcza sie zaistnienia takiej sytuacji... Calkiem

    ======================
    W nagłówku do bloku K pit-36 jest napisane ze suma odliczen nie moze
    przekroczyc podatku z pozycji 186. Czyli trzeba zmniejszyc kwote zdrowotnego
    o te 47 pln
    Tomek A.

  • 3. Data: 2003-02-28 17:12:48
    Od: MhF <m...@p...onet.pl>

    "Atomek" <l...@p...onet.pl> wrote in

    > W naglówku do bloku K pit-36 jest napisane ze suma odliczen nie moze
    > przekroczyc podatku z pozycji 186. Czyli trzeba zmniejszyc kwote
    > zdrowotnego o te 47 pln
    > Tomek A.

    Oka, a nie beda szurac, ze nie zgadza sie to z pozycja z PIT11?

    --
    MhF
    m...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-02-28 18:49:27
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MhF" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Atomek" <l...@p...onet.pl> wrote in

    > Oka, a nie beda szurac, ze nie zgadza sie to z pozycja z PIT11?

    wlasnie to jest idiotyczne, ze trzeba wpisywac dane niezgodne z prawda, bo
    ich program kompuerowy nie przyjmuje takich danych. Tam w pit-36 jest
    jeszcze wiele takich miejsc w ktorych jest napisane ze suma nie moze
    przekroczyc jakiejs tam kwoty, trzeba sie niezle wysilic zeby z roznych kwot
    cos tam poobcinac aby ta suma wyszla OK.

    Na PITa-11 tez podnasza lament i nie chca przyjmowac jesli wykazesz o te 6
    groszy za rok wiecej, chociaz jak byk w objasnieniach do druku jest napisane
    ze nalezy wykazywac koszty w kwocie faktycznie odliczonej.

    Tomek A.