  • 1. Data: 2002-10-29 23:18:06
    Temat: Gdzie szukać stawek vat ?
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    Witam!
    Gdzie mógłbym znaleźć stawki wat.
    Chciałbym sprzedawać napoje nie alkoholowe oraz naleśniki. Ale nie wiem
    jakie stawki vat są dla tych produktów ?
    Pozdrawiam i liczę na pomoc, dzieki

  • 2. Data: 2002-10-30 00:48:50
    Temat: Re: Gdzie szukać stawek vat ?
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Sting wrote:
> [...]
    > Chciałbym sprzedawać napoje nie alkoholowe oraz naleśniki. Ale nie wiem
    > jakie stawki vat są dla tych produktów ?

    jak mi kiedys powiedzieli wszystko jest po 22% a to co nie jest jest
    napisane w ustawie o podatku vat.

    pozdrawiam,
    radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )