  • 1. Data: 2007-01-31 19:21:06
    Temat: Google AdSense - upewniam sie
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Nie prowadze DG, jestem zatrudniony na etat od listopada zeszlego roku,
    wczesniej umowy o dzielo. W zeszlym roku mialem troche przychodu z Google
    AdSense i znalazlem w archiwum juz troche odpowiedzi, choc wiekszosc
    dotyczylo rozliczen firmowych. Upewniam sie wiec tylko - jesli nie prowadze
    DG, to dochody z googla musze wpisac w PIT-37 w "Inne" ? Nic wiecej?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org

  • 2. Data: 2007-01-31 20:15:31
    Temat: Re: Google AdSense - upewniam sie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mr.Jack wrote:
> [...]
    > dotyczylo rozliczen firmowych. Upewniam sie wiec tylko - jesli nie prowadze
    > DG, to dochody z googla musze wpisac w PIT-37 w "Inne" ? Nic wiecej?

    Nic więcej.