  • 1. Data: 2007-01-31 16:33:19
    Temat: dodawanie gratisow do towaru - ryczalt.
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    Witam!
    jestem na ryczalcie 3% sprzedaje na allegro.
    Zamowilem akcesoria do towaru, ktory sprzedaje, mam na nie faktury.
    Akcesoria te chce teraz dodac gratis do sprzedawanego towaru.
    Ewidencje prowadze w rachmistrzu i tam wpisuje tylko kwoty utargu z kazdego
    dnia.
    Mam w jakis sposob zaksiegowac te gratisowe dodatki (zaplacilem za nie mam
    fakture), ale chce je dodawac gratis czy tez nie musze nic ksiegowac skoro
    wydaje je gratis, ale zostaje fv na zakupiony towar i potem moge miec
    problemy zeby udowodnic, ze faktycznie poszly jako gratis, tak to rozumuje
    :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-31 17:41:37
    Temat: Re: dodawanie gratisow do towaru - ryczalt.
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "..::TOMI::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam w jakis sposob zaksiegowac te gratisowe dodatki (zaplacilem za nie mam
    > fakture)

    gratisów sie nie daje !!! najlepiej sprzedać je choćby za 1 grosz ale nie dawać
    bo to sie nie opłaca ;)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-01 00:28:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Jan 2007, gasper wrote:

    > Użytkownik "..::TOMI::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > gratisów sie nie daje !!! najlepiej sprzedać je choćby za 1 grosz ale nie
    > dawać bo to sie nie opłaca ;)

    No, może być jeszcze "zestaw" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-02-01 07:11:09
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > No, może być jeszcze "zestaw" :)

    jak zwał tak zwał - ważne, żeby sprzedać a nie dać :-)