  • 1. Data: 2002-10-30 18:35:09
    Temat: Ile kosztuje ksiegowosc spolki z o.o.
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Ile wlasciwie kosztowalaby obsluga ksiegowa spolki z o.o., gdzie jest jeden
    prezes, ktory nie mialaby umowy o prace, ale mialby koszty (samochod, etc,
    wizyty, telefon, wynajmowana czesc mieszania, np. od zony z telefonem, etc.)
    A przychody, maksymalnie 25 faktur miesiecznie. Zasze o podobnym
    charakterze.

    Czy taki ksiegowy musi byc w tym samym miescie, czy moze byc na drugim koncu
    Polski? Czy musi byc pracownikiem, zeby nie zrobic sobie kuku, czy moze byc
    najetym pracownikiem zewnetrznym

  • 2. Data: 2002-10-31 04:26:31
    Temat: Re: Ile kosztuje ksiegowosc spolki z o.o.
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Czy taki ksiegowy musi byc w tym samym miescie, czy moze byc na drugim
    koncu
    > Polski?
    nie musi byc w tym samym miescie

    >Czy musi byc pracownikiem, zeby nie zrobic sobie kuku, czy moze byc
    > najetym pracownikiem zewnetrznym
    nie musi byc pracownikiem, a wiec moze byc osoba z zewnatrz

    pozdrawiam
    grzess

  • 3. Data: 2002-10-31 11:41:35
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

    > Ile wlasciwie kosztowalaby obsluga ksiegowa spolki z o.o., gdzie jest
    jeden

    W Warszawie nie spotkałem się z sumą nizszą niż 1000 zł. Srednio 1500.

    P.

  • 4. Data: 2002-10-31 12:55:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 31 Oct 2002 05:26:31 +0100, "grzess" <k...@w...pl>
    zakodował:

    >nie musi byc pracownikiem, a wiec moze byc osoba z zewnatrz

    Księgowy, żeby nie będąc pracownikiem prowadzić komuś księgowość musi
    mieć prawo do usługowego prowadzenia ksiąg.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-10-31 17:54:53
    Od: "b.r." <b...@w...pl>

    > W Warszawie nie spotkałem się z sumą nizszą niż 1000 zł. Srednio 1500.

    na slasku ceny od 700 netto w gore

    b.r.

  • 6. Data: 2002-10-31 20:16:26
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "b.r." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na slasku ceny od 700 netto w gore

    Z fakturą? Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych (zezwolenie)? Z łażeniem po US i
    ZUS? Z ubezpieczeniem???
    Jeśli tak, to kto jest taki tani???