  • 1. Data: 2002-10-30 19:24:20
    Temat: SPRZEDAŻ DOMU A KREDYT
    Od: "stan" <k...@p...onet.pl>

    Sprzedałem niedokończoną budowę domu na którą podparłem sie kredytem .
    Niestety sytuacja nie pozwoliła mi dokończy budowy i sprzedałem dom.
    w rozliczeniu PIT 23 ujołem sprzedaż domu płacąc częściowo podatek oraz częś
    środków przeznaczyłem na zakupnowego mieszkania w ciągu dwóch lat . Przy
    moich rozliczeniach pozwoliłem od przychodu odliczyć sobie kredyt który
    zaraz spłaciłem po sprzedaży domu . Chcąc mieć pewnośc ,że dobrze zrobiłem
    zwróciłem się z pismem do US o interpretację pisma MF z tego roku o takiej
    możliwości jednakże mój urzą zakwestionował to okreslając to różnymi
    przysłankami. Inne urzędy , to akceptują i jest OK .
    Rozpoczynam dyskusje na ten temat