  • 1. Data: 2003-01-28 01:56:24
    Temat: Ile na ZUS ??
    Od: "kpi" <k...@o...pl>

    Witam,
    chce zalozyc firme informatyczna (VATowska), nie pracuje nigdzie na etat,
    oczywiscie moja firma bedzie miala zerowe dochody,
    ile musze placic w takim przypadku na ZUS (chodzi mi o laczna sume skladek
    emerytalnych i chrobowych) ??????????

    kpi

  • 2. Data: 2003-01-28 07:29:30
    Temat: Re: Ile na ZUS ??
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > oczywiscie moja firma bedzie miala zerowe dochody,
    Czy to takie oczywiste ?

    > ile musze placic w takim przypadku na ZUS (chodzi mi o laczna sume skladek
    > emerytalnych i chrobowych) ??????????
    Mozesz placic minimalna skladke co w chwili obecnej ze zdrowotnym wynosi ~
    600 zl.

    Artur Lew