  • 1. Data: 2005-07-09 13:16:20
    Temat: Import z UE towaru - jak z VAT?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    No wlasnie kupuje cos w Unii Europejskiej i jak jest z VATem?

    Sprzedawca Wystawia fakture VAT zgodnie ze stwka swojego Panstwa a ja
    odliczam sobie ten VAT?

    Czy jakos inaczej to wyglada?

    A czy musze przechodzic odprawe celna, czy cos takiego przy imporcie z UE?

  • 2. Data: 2005-07-09 20:53:40
    Temat: Re: Import z UE towaru - jak z VAT?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Jul 2005, fReLuZ wrote:

    > + No wlasnie kupuje cos w Unii Europejskiej i jak jest z VATem?

    1. zależy od cosia
    2. to się nie nazywa "import" :)
    3. najpierw przejrzyj:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=grou
    p:*.podatki&num=100&hl=pl&safe=offf
    ...powypełniane hasłami związanymi z "wewnętrzwspónotową dostawą" (google
    niestety nie pozwala maskować końcówek) tudzież WDT

    > + Sprzedawca Wystawia fakture VAT zgodnie ze stwka swojego Panstwa a ja
    > + odliczam sobie ten VAT?
    > +
    > + Czy jakos inaczej to wyglada?

    Inaczej :]
    Jest kilka kombinacji dlatego warto przejrzeć archiwum.

    > + A czy musze przechodzic odprawe celna

    *NIE MA GRANICY CELNEJ wewnątrz UE* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd