  • 1. Data: 2006-03-05 12:59:51
    Temat: Insert GT - towary i koszty transportu na fakturze
    Od: Marcin Wójcik <w...@p...fm>

    Witam
    W jaki sposob wpisac do Inserta GT (Subiekt, Rachmistrz) fakture z
    towarami i kosztem transportu.

    Wydaje mi sie ze Towary wprowadzam przes Subiekt aby znalazly sie na
    magazynie a transport do ewidencji zakupu jako koszt. Pozniej importuje
    Fakture Zakupu i ksieguje Wpis w ewidencji zakupu aby umiesici je w
    KPiR. Przyznaje od razu ze nie jestem pewien wiec prosze o pomoc.