  • 1. Data: 2004-12-13 17:54:19
    Temat: !!!! Inspektor US ukrywa fakty !!!!
    Od: "--- kontrolowany ---" <b...@m...pl>

    Inspektor US ukrywa fakty

    Inspektorzy podczas kontroli VAT celowo odpinali dokumenty kasowe
    potwierdzające zwrot podatku podróżnym od druczków TAX-FREE!!!

    W protokole stwierdzono, że nie ma dowodu wypłaty podatku podróżnym, gdyż na
    druku TAXFREE nie ma podpisu turysty!!!

    Przez co podatnik nie mógł zastosować stawki 0%, nie wspominając o celowo
    odpiętych KW.

    Po napisaniu wyjaśnień do protokołu, okazało się, że ci sami inspektorzy to
    "olali" podtrzymując, że nie ma podpisu na TAXFREE więc nie ma dowodu na
    zwrot podatku!!!

    Jednak po kilku dniach zadzwoniono z urzędu skarbowego z propozycją , żeby
    się już nie odwoływać, to urząd skarbowy nie ukarze z KKS a jak będę się
    odwoływać, stwierdzono, że ". wtedy przyjdziemy na dokładniejszą kontrolę i
    na pewno coś jeszcze znajdziemy , rozumie pan..".

    Jak mam się zachować? Moim zdaniem jest to szantaż. Inspektorzy kontrolujący
    chcieli "udupić" podatnika , bo jak stwierdzili podczas kontroli, nie byłem
    zbyt uprzejmy i im się to nie spodobało.

    Moim zdaniem jest to jawne "przegięcie"!!

    Czy nadal w tym kraju rządzi zwykły urzędnik i jego kumple z pracy?

    Co byście zrobili na moim miejscu?

    -odwoływać się do końca i dowieść złej woli inspektorów?

    -schylić czoła i zanieść pieniądze do urzędu , żeby się nie chcieli mścić?

    -pisać skargę, jeżeli tak to gdzie?

    A może mają rację?

    POzdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-14 10:58:42
    Temat: Re: !!!! Inspektor US ukrywa fakty !!!!
    Od: "Piotrek" <p...@n...please.com>

> [...]
    byłem
    > zbyt uprzejmy i im się to nie spodobało.

    Ale jaja....
    Chciałem się, czepić, że przecież to oczywiste, że dokument musi być
    podpisany przez
    nabywcę a tu....
    w Ustawie nie ma nic na temat podpisu podróżnego na TaxFree...
    Z Ustawy wynika, że wystarczy żeby dokument wrócił z pieczęciami Urzędu
    Celnego,
    aby można było sobie VAT z niego odliczyć.

    Piotrek.
    PS. Chyba, że było jakieś rozporządzenie MF korygujące ustawę ;)

  • 3. Data: 2004-12-14 20:10:07
    Od: "Scout" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--- kontrolowany ---" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > -odwoływać się do końca i dowieść złej woli inspektorów?
    >
    > -schylić czoła i zanieść pieniądze do urzędu , żeby się nie chcieli mścić?

    jaki to US?

    --
    US 1440
    s...@p...of.pl