  • 1. Data: 2005-02-08 10:11:27
    Temat: <<<<<JAK JEST TERAZ Z AKCYZA>>>>>>>????
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    Z tego co widze to w naszym prawie jest bardzo duzo luk odnosnie akcyzy.Czy
    Unia juz cos zadecydowala odnosnie ministerstwa finansow ?
    Z tego co mi wiadomo akcyza zostaje tak jak byla ..

    No i mam jeszcze jedno pytanko - wie ktos co dzieje sie z akcyza , kiedy
    ktos sprowadzi auto - zrobi przeglad , ubezpieczy w polsce - i nie zrobi w
    terminie akcyzy.Czy jest jakas kara za jej nie zaplacenie w terminie?Czy
    dopieor trzeba zaplacic jak sie bedzie to auto rejestrowalo...

    Mam taki dziwny przypadek - chce kupic auto , ktore bylo sprowadzone w
    pazdzierniku - 2004 roku .Ma wazny przeglad - Polski , ubezpieczenie -
    polskie tez wazne do kwietnia.Papiery - brief niemiecki .Tablice celne
    czerwone - wyszly w pazdzierniku.
    Wedlug wszystkich handlarzy moge tym autem jezdzic, ale wedlug Policji - nie
    mozna, poniewaz auto nie jest zarejestrowane..

    Prosze o jakiekolwiek informacje z waszej strony,Dzieki za kontakt.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-08 11:07:11
    Temat: Re: <<<<<JAK JEST TERAZ Z AKCYZA>>>>>>>????
    Od: Marek Strzelecki <p...@p...onet.pl>

    krzaku napisał(a):

    > Wedlug wszystkich handlarzy moge tym autem jezdzic, ale wedlug Policji - nie
    > mozna, poniewaz auto nie jest zarejestrowane..

    No i Policja ma rację, bo nie można jeżdzić niezarejestrowanym autem

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 3. Data: 2005-02-08 13:31:47
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i Policja ma rację, bo nie można jeżdzić niezarejestrowanym autem
    >
    > -- Ale co powiesz na to ze auto ma wazne ubezpieczenie i przeglad....- a
    tablice z tego co mi wiadmomo sa wazne przez rok - celne czerwone oczywiscie