  • 1. Data: 2002-04-30 12:28:52
    Temat: Jak forma opodatkowania dla programisty
    Od: "Marcin Grenda" <g...@h...pl>

    Otwieram działalność gospodarczą i będę programistą świadczącym usługi u
    klienta.
    Czy mogę wybrać zryczałtowny podatek dochodowych jako forma opodatkowania?
    Dodam, że dwóch zapytanych przeze mnie księgowych miało różne opinie na ten
    temat jeden mówił że mogę drugi że nie. Który miał rację?

  • 2. Data: 2002-04-30 13:44:24
    Temat: Re: Jak forma opodatkowania dla programisty
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Grenda" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ten
    > temat jeden mówił że mogę drugi że nie. Który miał rację?

    Z tego co sie orientowałem jakis czas temu to sytuacja wygląda tak: w
    zasadzie to mógłbyś ale urząd skarbowy się na to nie zgodzi. Zresztą ten
    ryczałt nie jest chyba taki "opłacalny" z perspektywy czasu wydaje mi się ża
    na "zasadach ogólnych" jest lepiej.

    Pozdrawiam,
    Remek

    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/