  • 1. Data: 2003-05-16 06:34:53
    Temat: Jak księgować zakupione programy?
    Od: Piotr Gogolin <p...@h...com.pl>

    Witam Was
    Mam tego typu problem. Jak mam wpisać zakupione programy o wartości ok.
    1000 zł netto? Powiedzmy płytę z czcionkami, którą będę używać. Jestem
    vatowcem. Płyta miała 22% vat.
    O ile przy zakupach oprogramowania o wartości powyżej 3,5 tys. nie było
    problemu, to nie wiem co zrobić w tym przypadku.

    Czy program mogę wpisać do Ewidencji ŚT i zamortyzować od razu w całości
    w miesiącu zakupu? Czy wogóle nie wpisywać do EŚT tylko w koszta? Czym
    się różnią te sposoby i który jest korzystniejszy?

    Czy Ewidencja Wartości Niematerialnych i Prawnych to miejsce gdzie
    powinny się znaleźć wpisane zakupione programy? Czy może to jedna i ta
    sama księga?

    Tyle się już naczytałem archiwum na ten temat że mam całkowity mętlik.

    Dziękuję za pomoc.

    --
    ]...