  • 1. Data: 2003-05-16 05:51:47
    Temat: Nabycie Spółki z o.o.
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Drodzy grupowicze, proszę oświećcie mnie, jaki cel ma nabycie "pustej"
    spółki z o.o. "Pustej" - tzn. takiej bez środków trwałych, bez zobowiązań,
    tylko czystej "ramy".

  • 2. Data: 2003-05-16 09:57:44
    Temat: Re: Nabycie Spółki z o.o.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jaPITole napisał:
    > Drodzy grupowicze, proszę oświećcie mnie, jaki cel ma nabycie "pustej"
    > spółki z o.o. "Pustej" - tzn. takiej bez środków trwałych, bez zobowiązań,
    > tylko czystej "ramy".
    Kapitał zakładowy w nowej spółce z o.o. to musi byc z marszu 50 tysięcy zł.
    Stare maja go często-gęsto po kilkadziesiąc złotych, te nowsze 4tysiąc,
    co tez stanowi duża zachęte w porównaniu do 50tys. :-)
    Na podniesienie kapitału zakladowego do 25tysiecy maja jeszcze półtra
    roku, do 50 tys. kolejne 2 lata. (poprawcie jeżli rok mi gdzies uciekła,
    ale nie chce mi sie wyciągac KSH).
    Jak sie kupi gotowa spółke z małym kapitałem to ten wymagany można sobie
    wypracować zamiast wykladac z kieszeni.

    Mnie bardziej zastanwia po co sie kupuje zadłuzone spółki z o.o. - jakis
    czas temu próbowałam sprzedac taka czystą spółeczke i sie nie udało, bo
    nie miała długów - nikt takiej nie chciał. Skąd ta paranoja?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-05-16 10:45:59
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Mnie bardziej zastanwia po co sie kupuje zadłuzone spółki z o.o. - jakis
    > czas temu próbowałam sprzedac taka czystą spółeczke i sie nie udało, bo
    > nie miała długów - nikt takiej nie chciał. Skąd ta paranoja?

    dla kosztow?

    vladi

  • 4. Data: 2003-05-16 12:02:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik vladi napisał:

    > dla kosztow?

    Jakich kosztów?
    Jak sie wrzuca wlasne długi w koszty? I od kiedy?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-05-16 19:30:46
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Jakich kosztów?
    > Jak sie wrzuca wlasne długi w koszty? I od kiedy?

    zakup spolki czy udzialow przez inna spolke nie jest kosztem?

    vladi
    ps. a jesli spolka ma strate i kupuje ja inna spolka, ktora ma zysk to czy
    to przypadkiem sie nie bilansuje?
    ps1. ja nie wiem ale stawiam pytanie :)

  • 6. Data: 2003-05-19 06:23:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik vladi napisał:

    > zakup spolki czy udzialow przez inna spolke nie jest kosztem?
    Oczywiście że nie.

    > ps. a jesli spolka ma strate i kupuje ja inna spolka, ktora ma zysk to czy
    > to przypadkiem sie nie bilansuje?

    Vladi, idź się poucz, jak będzie odrózniał zobowiązania od wyniku
    finansowego to pogadamy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-05-19 09:36:52
    Od: "Agenor von Slupek" <f...@N...gazeta.pl>

    Jak ma stratę podatkową, to chyba wiadomo co z tym zrobić?
    Takie dajmy na to 250 tys. zł. Sam miód. :)
    Problem się pojawi jeżeli będzie się ją chciało inkorporować, czy połączyć
    z inną osobą prawną, ale też się da...

  • 8. Data: 2003-05-19 19:07:26
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Agenor von Slupek" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jak ma stratę podatkową, to chyba wiadomo co z tym zrobić?
    > Takie dajmy na to 250 tys. zł. Sam miód. :)

    A gdzie zobowiązania ?

    Karol