  • 1. Data: 2002-02-24 18:32:30
    Temat: Jak kupić program za granicą?
    Od: "Marek Rz." <n...@r...pl>

    Mam zamiar kupić oprogramowanie przez internet, płacę kartą. Jak to zrobic
    by zaksięgować zakup w koszty (KPiR)?
    Program jest specyficzny, nie da się go kupić w Polsce, nie ma
    dystrybutorów.. a 800 EURo kosztów piechotą nie chodzi...

    pzdr M.

  • 2. Data: 2002-02-24 19:33:32
    Temat: Re: Jak kupić program za granicą?
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Normalnie, kupujesz, płacisz, wysyłają, przychodzi na urząd celny, odprawa -
    płacisz VAT, odbierasz, księgujesz.
    Stasiek

  • 3. Data: 2002-02-24 22:52:22
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Normalnie, kupujesz, płacisz, wysyłają, przychodzi na urząd celny,
    odprawa -
    > płacisz VAT, odbierasz, księgujesz.
    > Stasiek

    A jeżeli dostajesz tylko numer do rejestracji programu w e-mailu ??

    Piotr R.

  • 4. Data: 2002-02-24 22:53:52
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Normalnie, kupujesz, płacisz, wysyłają, przychodzi na urząd celny,
    odprawa -
    > płacisz VAT, odbierasz, księgujesz.
    > Stasiek

    A gdzie w necie jest urząd celny? W gniazdku czy bardziej w kablu?

    CEZ

  • 5. Data: 2002-02-26 16:19:03
    Od: "Tomasz Wrona" <j...@a...ru>

    U nas kupisz wszystko ( + 40 %)