  • 1. Data: 2002-04-26 07:54:12
    Temat: Re: Jak odliczyć koszt ogłoszenia w prasie?
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Każda reklama masowa - a ogłoszenie w prasie do niej należy - może być
    umieszczona w 14..jako inne wydatki ...te ogólne jak nazywasz..

    Gdybyś dawała swoim klientom długopisy - to byłaby reklama limitowana i
    umieściłabyś ją gdzie indziej...
    Ale bilboard...czy reklama w lokalnej gazecie - to reklama, do której dostęp
    ma masowy klient, nie ten wybrany przez ciebie...

    Nie umiem tego wytłumaczyc lepiej...
    Karolina

  • 2. Data: 2002-04-26 07:58:34
    Temat: Jak odliczyć koszt ogłoszenia w prasie?
    Od: "Beata" <b...@t...eu.org>

    Witam,

    prowadze książkę przychodów i rozchodów i w tym miesiącu poniosłam wydatki
    na ogłoszenia prasowe mające na celu rozgłoszenie mojej działalności

    w książce pezych/rozch. jest kolumna w której mogę odliczyć koszty reklamy

    czy koszt ogłoszenia prasowego moge wpisac właśnie do tej kolumny, czy mam
    go wliczyć w koszty ogólne?

    poza tym znalazłam przepis mówiący że moge odliczyć "koszty reklamy" do
    wysokosci 0,25% przychodu, a to daje mi możliwość odliczenia jedynie 2 zł :(
    czy moge w kolejnych miesiącach odliczać pozostałą część wydatku na
    ogłoszenia ?

  • 3. Data: 2002-04-26 08:24:29
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Reklama w środkach masowego przekazu nie jest limitowana (księguj w 14)
    Natomiast jeżeli chodzi o reklamę limitowaną (0,25%) z tego co mi wiadomo
    limit ten obowiązuje za cały rok podatkowy, czyli: w danym miesiącu możesz
    wcale nie mieć przychodu a reklamę księgujesz. Na koniec roku przeliczasz
    przychód * 0,25% jeśli wyjdzie więcej niż zaksięgowałaś to korygujesz na
    minus. Nie wiem czy jest to zrozumiałe, starałam się aby było jasne.
    Pozdrawiam. Hania.

  • 4. Data: 2002-04-26 10:57:40
    Od: "Beata" <b...@t...eu.org>

    Dziękuję bardzo za wyjaśnienia