  • 1. Data: 2004-05-05 20:07:53
    Temat: Jak opłacić akcyzę za auto z Niemiec?
    Od: "Marcin L" <l...@i...pl>

    Mam pytanie czy akcyza teraz po 1 maja bedzie obliczana z kwoty zakupu auta
    która widnieje na umowie kupna - sprzedazy, czy tak jak do tej pory z
    katalogów w których sa wypisane sugerowane wartości auta w Polsce?

  • 2. Data: 2004-05-06 18:01:03
    Temat: Re: Jak opłacić akcyzę za auto z Niemiec?
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    Nie ma jeszcze przepisow wykonawczych. Wyjasni sie pewnie kolo 20 maja.

    Czyli sprowadzic mozesz, ale w UC nie przyjma zgloszenia akcyzy ;)
    Tak mnie poinformowali IC nr 1 Wawa.

    Omulec