  • 1. Data: 2004-05-05 17:39:30
    Temat: VAT od paliwa, części zamiennych itp. od samochodów z kratką KUP czy NKUP
    Od: Krzysiek <c...@o...pl>

    Witajcie
    Mam pytanko czy od 01.05.2004 VAT od paliwa zakupionego do samochodu z
    kratką nie spełniającego wzoru na ładowność jest KUP (bo przeciez nie
    jest podatkiem naliczonym)???
    Czy obliczenia wg wzoru dotyczą również odliczania VAT od części
    zamiennych, usługi myjni na stacji benzynowej, itp.??? Jeżeli nie to czy
    części zamienne i inne myjnie będą KUP czy nie?
    Pozdrawiam
    Chris

  • 2. Data: 2004-05-06 06:09:55
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamiennych, usługi myjni na stacji benzynowej, itp.??? Jeżeli nie to czy
    > części zamienne i inne myjnie będą KUP czy nie?
    Wzór do odliczenia Vat dotyczy zakup pojazdu , paliwa i leasingu nigdzie nie
    spotkałam że dotyczy czesci remontowych, mycia samochodu.Wobec tego Vat sie
    odlicza od takich zakupów.
    Wiola