  • 1. Data: 2015-03-09 19:28:19
    Temat: Jak sie rozliczyc - ulga na dziecko ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witam

    Pracuje na etacie, a zona prowadzi DG
    żone obsługuje biuro rachunkowe - ja rozliczam się sam

    Do tej pory odliczałem 2 dzieci na swoim PIT 37 nie uwzględniając danych
    żony
    ale obecnie zostało mi tylko 1 dziecko do odliczenia.

    Dochód wspólny jest znacznie < 112 tys. ale mój przewyższa 56 tys.
    - czy w związku z tym powinienem sie rozliczyć wspólnie z żoną na jednym PIT
    czy mogę się dalej rozliczyć indywidualnie z zalaczonym PIT-O
    bez wypelniania danych zony i wpisać sobie kwote ulgi 1.112,04 ?

    Pytam , bo nie chciałbym biegać później do US z wyjaśnieniami
    że wpisałem sobie na PIT nienależne odliczenie które (mnie/nam) się
    jednak należy

    Pozdrawiam
    Waldek