  • 1. Data: 2015-03-09 12:16:27
    Temat: Ulga za uzytkowanie wieczyste.
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Osoby o niskich dochodach mogą złożyć wniosek o 50% ulgę w opłatach za
    użytkowanie wieczyste.
    Wniosek muszą złożyć w marcu?
    A PIT do 30 kwietnia?
    To jak jedno z drugim pogodzić?
    Złożyć wcześniej pit - ale jeżeli w marcu jeszcze nie będą miały wszytskich
    danych?

  • 2. Data: 2015-03-10 15:56:45
    Temat: Re: Ulga za uzytkowanie wieczyste.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Mar 2015, ąćęłńóśźż wrote:

    > Osoby o niskich dochodach mogą złożyć wniosek o 50% ulgę w opłatach za
    > użytkowanie wieczyste.

    W opłatach za 2015 rok, prawda?

    > Wniosek muszą złożyć w marcu?
    > A PIT do 30 kwietnia?
    > To jak jedno z drugim pogodzić?

    Przeczytać.
    Po przeczytaniu że PIT jest za rok *2014* wszystko jest jasne jak
    słońce. Gdzie wpisać wartości liczące się do *tegorocznego* podatku
    będziesz martwić się za rok ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-03-13 15:10:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Jakieś nieporozumienie:
    Ulga w opłatach za użytkowanie wieczyste za dany rok (w naszym przypadku
    2015) przysługuje na podstawie osiagniętego dochodu za rok ubiegły (czyli w
    tym przypadku za rok 2014).
    Rzecz w tym, że wniosek o ulgę składa się najpóźniej do marca, a PIT mozna
    aż do kwietnia.
    Do wniosku o ulgę składanego do marca należy dołączyć ksero PIT-u składanego
    do kwietnia.
    "Dziura" 1 miesiąca.

    -----

  • 4. Data: 2015-03-14 17:44:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-13 o 15:10, pisze:
    > Jakie? nieporozumienie:
    > Ulga w op?atach za u?ytkowanie wieczyste za dany rok (w naszym przypadku
    > 2015) przys?uguje na podstawie osiagni?tego dochodu za rok ubieg?y (czyli w
    > tym przypadku za rok 2014).
    > Rzecz w tym, ?e wniosek o ulg? sk?ada si? najp?niej do marca, a PIT mozna
    > a? do kwietnia.
    > Do wniosku o ulg? sk?adanego do marca nale?y do??czy? ksero PIT-u sk?adanego
    > do kwietnia.
    > "Dziura" 1 miesi?ca.

    Dochód miałeś do 31 grudnia 2014r.
    PIT można złożyć już od 1 stycznia 2015r.
    3 miesiące zapasu a nie dziura.

  • 5. Data: 2015-03-18 08:14:33
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    To prawda, jeżeli dostaniesz na czas wszystkie PIT-y.

    -----

  • 6. Data: 2015-03-19 10:14:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Mar 2015, ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    > 2015) przysługuje na podstawie osiagniętego dochodu za rok ubiegły (czyli w

    A to faktycznie nieporozumienie.
    Sądziłem, że chodzi o ujęcie tej ulgi w podatkach.

    > "Dziura" 1 miesiąca.

    Przyjąłem.
    Zmuszają do wcześniejszego rozliczenia...

    pzdr, Gotfryd