  • 1. Data: 2003-02-11 07:06:25
    Temat: Jak sprowadzac?
    Od: Nocti <n...@n...poczta.fm>

    Wiem juz, ze vat na uzadzenia typu laptop wynosi 22%, clo ma wyniesc
    40%. Nie dziwia mnie juz zatem ceny Notebookow w Polsce.
    Nie przechodzil ktos juz sprowadzania tego sprzetu ze stanow?
    Jakies rady?
    Bo kupujac sprzet tam dajesz np. 3500 za cos, co tu kosztuje 6-7tys.

    --
    Nocti

  • 2. Data: 2003-02-11 07:38:35
    Temat: Re: Jak sprowadzac?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > Jakies rady?
    > Bo kupujac sprzet tam dajesz np. 3500 za cos, co tu kosztuje 6-7tys.

    Może teleporterem.
    Unikniesz biurokracji.
    I zyski większe.

    :-))))