  • 1. Data: 2010-08-18 12:52:22
    Temat: Jak to jest mamy ten Vat od nowego roku wyzszy o 1 %
    Od: "mz" <z...@m...com.pl>

    Jak w temacie.

  • 2. Data: 2010-08-18 17:21:20
    Temat: Re: Jak to jest mamy ten Vat od nowego roku wyzszy o 1 %
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    mz pisze:
    > Jak w temacie.

    o 1% to tylko na "niektóre" towary, a np. na takie książki o... 8%, na
    benzynę firmową o... 22%

    ale to wszystko jeszcze w sferze "marzeń"

    andy_nek

  • 3. Data: 2010-08-18 17:28:08
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-08-2010 o 19:21:20 Andrzej Kłos <a...@w...pl> napisał(a):

    > o 1% to tylko na "niektóre" towary, a np. na takie książki o... 8%, na
    > benzynę firmową o... 22%
    >
    > ale to wszystko jeszcze w sferze "marzeń"

    I do tego nie `%` tylko `punktów %-owych`

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-08-18 17:43:50
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał

    > na benzynę firmową o... 22%

    A teraz paliwo jest z zerowym VATem?
    Bo nie bardzo rozumiem, skąd Ci się ta podwyżka VAT na paliwo wzięło.

  • 5. Data: 2010-08-18 19:28:00
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2010-08-18 19:43, Krzysztof wrote:
    > "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał

    > A teraz paliwo jest z zerowym VATem?
    > Bo nie bardzo rozumiem, skąd Ci się ta podwyżka VAT na paliwo wzięło.

    Przedpiścy chodziło zapewne o paliwo do kratkowozów...

    Pozdr,
    Koala

  • 6. Data: 2010-08-19 06:56:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wybrancy mogli VAT odliczac (i dla nich to bylo owe 0%), natomiast
    > pewnie teraz nie beda go mogli odliczac (ale wtedy wyjdzie 23%)...

    ale rozumiem, ze firmy transportowe z vanami, busami i innymi typowymi
    samochodami dostawczymi nie beda miały tego problemu i beda nadal mogły
    odliczac VAT?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 7. Data: 2010-08-19 07:05:15
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 08:56, Budzik pisze:
> [...]
    >>
    > ale rozumiem, ze firmy transportowe z vanami, busami i innymi typowymi
    > samochodami dostawczymi nie beda miały tego problemu i beda nadal mogły

    Tego nie wiadomo jeszcze, niezbadane są zamysły min. fin.
    Jutro np może się okazać że dla ratowania budżetu zakażą odliczania VAT
    od długopisów/komputerów/usług/innych.
    Niby dlaczego mają się ograniczać tylko do paliwa i samochodów ?

  • 8. Data: 2010-08-19 16:04:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-18 14:52, mz pisze:
    > Jak w temacie.

    Nie widzę tam jaka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-08-20 08:38:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a ja wlasnie sie dowiedzialem o braku mozliwosci odliczania w 2011....
    trzeba pozbierac kanisterki, banki baniaczki i kupic wczesniej zapas
    paliwa....

    nie ma chyba przeciwskazan ku temu? oczywiscie mam na mysli ze nikt nie
    bedzie mogl sie do mnie przyczepic za to ze kupilem wiecej paliwa tylko po
    to zeby jezdzic w nastepnym roku na nim?

  • 10. Data: 2010-08-20 08:54:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i4let2$9ed$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > bedzie mogl sie do mnie przyczepic za to ze kupilem wiecej paliwa tylko po
    > to zeby jezdzic w nastepnym roku na nim?

    w sumie zadam osobne pytanie