  • 1. Data: 2002-10-08 08:39:50
    Temat: Jak to jest z podatkiem od sprzedawanych nagród....
    Od: kazmisz <k...@w...pl>

    Jak to jest z podatkiem od sprzedawanych nagród, przed upływem 6 miesięcy?
    Słyszałem, że jeżeli dostanę nagrodę rzeczową a podatek odprowadzi
    organizator, a ja sprzedam "spieniężę" tą nagrodę przed upływem 1/2 roku to
    muszę ten dochód uwzględnić w zeznaniu podatkowym. Jak mam uwzględnić, ile
    podatku bedę musiał płacić skoro organizator zapłacił już 10%, gdzie mogę
    znaleźć jakieś info na ten temat?
    Z góry dziękuję za pomoc.