  • 1. Data: 2004-03-23 07:59:08
    Temat: Jak to jest z tym VATem na paliwo???
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Mam kombi (ciężarowe) z homologacją fabryczną i słyszałem że już
    niedługo nie będę mógł sobie odliczać VATu od benzyny czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-03-23 08:07:08
    Temat: Re: Jak to jest z tym VATem na paliwo???
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Mariusz napisał(a):
    > Mam kombi (ciężarowe) z homologacją fabryczną i słyszałem że już
    > niedługo nie będę mógł sobie odliczać VATu od benzyny czy to prawda?

    Tak, jak Pan Prezydent podpiszę ustawę ,to na Święto Pracy mamy posprzątane.
    Ileś fakturek mniej w Ewidencji VAT.
    Ja jednak nie narzekałbym, gdybym musiał je tam mieć, ale hasło (slogan)
    "wszystko
    dla przedsiębiorczości" trzeba wdrażać w życie-:)

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"

  • 3. Data: 2004-03-23 17:15:05
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > "wszystko
    > dla przedsiębiorczości" trzeba wdrażać w życie-:)
    Panstwo jest z Ciebie zadowolone, jeżeli stworzyłeś sobie miejsce pracy.
    Jeden wyjątek - to miejsce nie może być w samochodzie.
    Ale będzie za to równo- samochody rządowe też nie będą mogły odliczyś sobie
    VATu:)

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2004-03-23 19:59:25
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Piotr/inw napisał(a):
    > Panstwo jest z Ciebie zadowolone, jeżeli stworzyłeś sobie miejsce pracy.

    Jakiś ślepy i głuchy chyba jestem, bo nie zauważyłem.Dzięki za
    podpowiedź-:))

    > Jeden wyjątek - to miejsce nie może być w samochodzie.

    No fakt-nie jestem kierowcą-:))

    > Ale będzie za to równo- samochody rządowe też nie będą mogły odliczyś
    > sobie VATu:)

    Nareszcie teoretyczna równość. To że rządowe nie będą mogły to szkoda- znowu
    trzeba podatki zwiększyć, bo koszty eksploatacji wzrosną.